668061.jpg
Löysin keväällä kirpparilta roomboxiksi sopivan puulatikon ja viimeisen viikon aikana olen väsännyt siitä puutarhavajaa. Vajaa hallitsee peräseinällä oleva "todella vanha" keittiökäytöstä poistettu astiakaappi. Blogia kauas taaksepäin selaamalla sen löytää alkuperaisessä asussaan :-)

668062.jpg
"Lattialaatat" olen tehnyt itsestään kuivuvasta massasta joskus vime vuoden puolella. Löysin ne nyt ihan sattumalta ja päätin käyttää tähän tarkoitukseen. En laittanut mitään saumoihin, mutta olen tuohon ihan tyytyväinen näinkin.

668068.jpg
Haravat ja lapio Tiimarista. Kastelukannun olen saanut 2006 synttäriswapista Katilta.

668064.jpg
Alahyllyllä kastelukannu, ämpäri ja multapusseja. Kumisaappaat olen ostanut täältä. MustaMulta-multapussi-printit Lissulta. Turvemultapussin tulostin Biolanin sivuilta.

668066.jpg
Laatikko odottaa siementen kylvämistä.

668069.jpg
Näihin kaikkiin ideat ja ohjeet Freida Grayn kirjasta "Making Miniature Gardens". Ämpärit ja työkalujen "metalliosat" tein tonnikalapasteija-tuubista :-)

668057.jpg
Tuo vihreä yrittää esittää kasteluletkua :-) Naulakkoon teen vielä essun roikkumaan, kunhan vaan löydän mieleistäni kangasta.

668059.jpg
Puukon tein Marian ohjeella.

668058.jpg
Seinällä pari aiheeseen sopivaa julistetta. Netistä löydetty ja printattu. Hyllyn päällä oleva kukkanen Leppismummi-Maaritilta.

Muutamia juttuja olen suunnitellut tuonne vielä tekeväni. Niistä kuvia sitten joskus.